maandag 31 maart 2008

L.E.N.T.E

Het hangt in de lucht: de lente!
De beestjes voelen het: de lente!
De mensen zijn vriendelijker en vrolijker: de lente!

Sinds een paar dagen durft het zonnetje ons al een pril lentegevoel geven.
Na de sneeuw op Pasen mag dat wel!

Een mensch voelt zich toch direct beter, allez, ik toch.
plannetjes maken
minder snel moe zijn en in mijn holletje willen wegkruipen
meer met mijn neus in de lucht lopen en de lentelucht opsnuiven
mij energieker voelen
nog meer plannetjes maken
minder ineengedoken buiten lopen
kwieker zijn (het woord alleen al *kwiek!*)
een eerste vakantiegevoel hebben
...

We gunnen de thuisblijvers ook een beetje lente en zon wanneer wij in het warmere Barcelona gaan zitten *grijns*

2 opmerkingen:

Dennis zei

I LOVE SPRING ! Het ontluiken van de knoppen aan de bomen, de bloesems, de geur van maagdelijk gras dat wordt afgereden, de vogeltjes die wakker worden, de eerste warme temperaturen, en natuurlijk MIJN VERJAARDAG ! :-D

Hier lijkt het seizoen niet verder terug te vallen dan lente. Alhoewel het deze week verdekke koud is. het kwik geraakt niet meer boven de 19 graden ! teehee.

Anoniem zei

Sjansaar, bijna naar Barcelona!
Leve de Lente!!