donderdag 27 maart 2008

Soms...

Word ik door de mensheid verrast en vang ik een glimp op van een "mooie mens". Dat vertaalt zich meestal in een onschuldig-uitziende, illegaal knappe jongen die 'iets' heeft :)

Mooie vrouwen kan ik ook appreciëren maar ik denk dat ik
a) er nog strenger voor ben dan voor mannen (ik zou nogal een kieskeurige lesbienne zijn!)
b) toch meer let op de mannen dan de vrouwen

Dan denk ik: er is nog hoop voor de mensheid!

Naast elke verzuurde lelijkaard zou er toch tenminste één knapperd mogen staan.
Ik moet er misschien meer oog voor hebben ook, maar als het gebeurt als je het niet verwacht, is het toch ook heel leuk..

Zoals een tijdje geleden: ik was op stap met S. en twee couchsurfers die bij haar logeerden.
Eén couchsurfer moest naar de bank en liep snel even de straat over. Ik wou allang die antiekwinkel waar ze ook vintage enz hebben eens uitchecken dus liep ook de straat over.

Doordat S. een mooi kleed binnen zag hangen, vielen we binnen en werden we onthaald door wel zeer knappe bediening :)
Normaalgezien kijk ik terug in die mooie ogen maar it took me by surprise en ik sloeg zedig mijn ogen neder.

En neen ik zeg niet waar al dit moois te vinden is want anders verliest hij misschien wel zijn onschuld door al die aandacht van jullie :)

5 opmerkingen:

Lore zei

Ja, slettenkoppen!

Anoniem zei

S. agrees!
't Was een prachtig exemplaar.

Unknown zei

Waarom doe je niet mee aan wijvenweek?!

Unknown zei

Ik neem alvast een patent op een nieuw soort toerisme.

Anoniem zei

ze geefdet al op of wa?