dinsdag 25 maart 2008

Feeling blue

Vandaag kwaad, gefrustreerd, geïrriteerd-aan-alles opgestaan.
Het wandelen in de sneeuw naar mijn werk heeft me zelfs niet kunnen verzachten.
Alles wordt gedempt door de sneeuw behalve ik :P

Vandaag wordt een mijd-maar-zoveel-mogelijk-mensen-want-je-bent-niet-te-genieten dag..

Het is mijn eigen schuld: ik ben kwaad gaan slapen.. om zovele (vaak terugkerende) redenen..

Het zal moeilijk zijn om die happy thoughts vast te krijgen vandaag maar ik vind ook dat je niet elke dag met een smile kan rondlopen..

4 opmerkingen:

Dennis zei

Af en toe een donderwolk boven je hoofd spoelt de frustratie weg.

Misschien maar goed dat ze je op deze besneeuwde dag moeten mijden, met je briesende looppas op weg naar't werk zou iedereen voortdurend tegen je aanbotsen - PARDOES : op de grond met je kont !

:-D

Anoniem zei

Uwschmoel was deze middag toch ook niet echt sjonnig. (zag ik vanop de tram)
Jij hebt BCN nodig!

Unknown zei

en een Veganomicon!

bittersweet zei

Ze zeggen toch al dat ik altijd vies kijk, dus ik geef ze maar wat ze willen :p

Ik heb idd DRINGEND een Barcelonaatje nodig + mijnen Veganomicon!