maandag 10 maart 2008

Digs and don'ts


I dig

... good food
... Wentworth Miller *kwijl*
... supercute animals
... droge humor
... ironie
... leuke verrassingen
... fluffy things
... reacties op mijn blog :)
... shopping with my evil shopping sis
... attente mensen
... mashi maro
... emily the strange
... reisjes en reizen
... gezellig vuurtje
... blik kruisen met knap gastje
... lachen en niet meer kunnen stoppen
... dingen doen met vrienden
... kleur en stijl en de kleur-en-stijl lerares
... mijn kleurenkaart
... mijn hartvormig gezicht (whahaha)


I don't dig
... hypocrites
... stomme grappen
... mensen die denken dat ze grappig zijn (terwijl ze stomme grapjes maken)
... minderleuke verrassingen
... geleuter en geleuter en geleuter
... me slecht voelen en geen oplossing zien
... nekklachten hebben en geen oorzaak vinden


En ik heb goed opgelet in de les Kleur en Stijl en voor elk negatief puntje minstens twee positieve gevonden :)
Speciaal voor Sarah een fotooke van Mashi maro!

4 opmerkingen:

Unknown zei

muy bien, mashi maro!

Saar zei

mashi waaaaaat?

Digs: op reis gaan naar de sjon en lore die WEL meegaat

Anoniem zei

Ja hoe zit het daarmee?
Ik zet mijn studies op het spel om toch maar ergens het zonnetje te gaan opzoeken en het is verdacht stil!

Dennis zei

Je bent nog eentje vergeten.. you dig.. bananenmuffins !

Vandaag op het online vtm-nieuws gezien: Starbucks Coffee verovert Belgie vanaf volgend jaar ! Wii !