dinsdag 15 april 2008

Twijfels stress en nog meer stress

Binnenkort weer examens en ik voel het...

Momenteel werk ik 25u in de week maar af en toe denk ik dat zelfs dat teveel is om te combineren met een studie.. Ik heb ook het gevoel dat ik veel nuttigere dingen kan doen dan op mijn werk zitten.. (studeren bv!)

Het liefst van al zou ik mij enkel willen toeleggen op mijn studie maar dat gaat natuurlijk niet :( Andere optie is minder uren gaan werken (en minder verdienen :( en dat misschien zelfs ergens anders gaan doen (in een meer gestructureerde omgeving!)

Ik heb al zo vaak de pros & cons afgewogen.. Misschien is het nu wel te laat om te veranderen van uren/werk en slaag ik niet voor mijn volgende examens omdat ik die beslissing niet genomen heb :/

*zucht*

We zullen nu maar keihard op de tandjes bijten zeker en doorzetten?
In juni kan ik dan de balans opmaken (en waarschijnlijk zeggen "dit nooit meer!")
+ hopen en prayen dat ik erdoor ben in eerste zit!!! (jaja die hoop die blijft aanwezig ook al is het hopeloos :p)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles komt goed!

Dennis zei

Ik zal op de dag van je examens in een cirkel van kaarsen gaan zitten, biddend met de vingers gekruist en de duimen omhoog. How's that for wishing you good luck ! ;-)

bittersweet zei

Weet je wel welke dag ik examens heb, Dennis :P

Dennis zei

Ha, nee, vertel ! :-D

bittersweet zei

Denk maar es keihard aan mij op 25 april (EEK volgende week al!) en op 9 mei (nu we toch bezig zijn..)

Anoniem zei

Ziezo, die 2 dagen staan al in mijn agenda *duim duim*

Anoniem zei

Ha, morgen examen, ik lees mij hier net op tijd bij (goh, een computer - long time no see!). Ik zal heel hard aan je denken! Succes morgen!