donderdag 23 juli 2009

Yoga

Ik heb net eens door mijn oudere blogberichtjes gestruind en dit geeft toch wel een buzz om wat meer te bloggen :)

Dus bij deze de trimiljoenste promise om dat te doen.

Ik las oa een berichtje over yoga en de vraag om het al dan niet uit te testen.

De PRO had ik al verschillende keren mogen aanhoren van mijn osteopaat: relaxatie, minder stress dus minder vastzittende nek en schouders.

De grote CON die daar tegenover staat is: iiieeek hippies!
Mijn zus haar argwanende blik bij het woord "yoga" hielp hier ook niet bij.

EN TOCH ...

Is het eens tijd dat wij (jawel, mijn zus én ik) uit de kast komen en het toegeven:
we love yoga!

Voila :)

Ik weet niet meer waar ik haar gevonden heb maar het is dankzij Dolly (just LOVE the name!) dat we bekeerd zijn, of dat we een yogavorm gevonden hebben die ons ligt, laten we zeggen.

Het is intensieve inspanning om daarna helemaal te ontspannen (zonder de hippie crap van 'je centrum', aura's langs hier en langs daar ... ;)

Het is ook leuk om te zien dat jonge ondernemers zoals Dolly zoiets opstarten (we waren er van in het begin bij) en te zien dat er daar blijkbaar veel vraag naar is.


Bittersweets *yogi

1 opmerking:

Dennis zei

Woa, jij bent de laatste tijd gewoon super hard aan het bloggen geslaan! Heb een serieuze inhaalbeweging moeten doen vandaag! Die Yoga lijkt mij fun, en inderdaad niet zo alternatief zoals de meeste Yoga "masters" het geven! Spijtig dat het voorlopig enkel in Gent te doen is, alhoewel dat ooit toch geen probleem meer zou mogen zijn. ;)
Ben blij dat jullie eindelijk jullie ding geovonden hebben !
Let the yogi be with you ! :)