woensdag 29 juli 2009

Outside my window... een rustige straat met water

I am thinking... aan vanalles en nog wat behalve aan mijn werk..

I am thankful for... dat ik uit een evenwichtig gezin kom & lieve ouders heb + een toffe zus, goeie vrienden en een chique lief

From the kitchen... eet ik straks moussaka die ik versch gemaakt heb gisteren (veel werk but worth it)

I am wearing... jeans + shirtje + pulletje dat ik hopelijk straks kan uitdoen wanneer het zonnetje zich laat zien

I am creating... a new blog (zie je dat niet? ;)

I am going... to yoga tonight (hopelijk is het niet te warm en niet te lastig -yeah right :p

I am reading... eerste boek van de Millenium-trilogie - ik ben benieuwd! Jammer dat ik de film gemist heb.

I am hoping... dat er veel verbouwd wordt dit jaar.

I am hearing... een vochtopslorpmachine (of hoe moet je het noemen) en een collega

Around the house... is het relatief proper want ik heb mijn best gedaan vorig weekend (nu zo houden)

One of my favorite things... is een dagje stelen en spontaan iets leuks doen (zoals naar Amsterdam gaan :)

A few plans for the rest of the week... afzien vanavond, morgenavond naar veulentjes gaan kijken en gaan eten bij mijn meter, dit weekend misschien nog even naar mijn ouders en zondag BBQ in het verre Flobecq

Geen opmerkingen: