maandag 16 juni 2008

Aaargh

GETVER (dat was het properste scheldwoord dat ik kon vinden)
Mijn school did it again...

Nadat ze een week voor het examen nog info - te kennen voor het examen - op het net hebben geplaatst hebben ze NU een andere planning doorgestuurd voor het examen van vrijdag!
Ipv een laatste voormiddag examen hebben we nu een DAG examen :( Examen van de voormiddag naar de namiddag verplaatst 'in samenspraak met docent en op vraag van enkele leerlingen' JA? Toch niet van mij!

Snif en ik ging vertrekken naar de zee in de namiddag :( Wanneer zal ik nu thuis zijn.......

I. *pissed off*

4 opmerkingen:

Marleen zei

Ai, en dan moet je zaterdag nog vervroegd naar Gent terugkeren ook!

Nog veel succes met het laatste klompje loodzwaar lood!

bittersweet zei

Mailtje gestuurd naar ombudsman.
Reactie: toch weer allemaal in de voormiddag! *grijns*
(tzijn toch prutsekes hoor op mijn school)

Dennis zei

Wat een invloed heb jij toch ! :)

x-Dennis

Anoniem zei

Nog effe doorbijten!!
We duimen volop!