donderdag 29 mei 2008

Start to run

Bezweet van mijn 'run' (call it 'slakkengang') zit ik achter de pc een blogje te bedenken (want het is - waarde landgenoten - alweder te lang geleden)

Dan maar iets schrijven over mijn verwoede - steeds terugkerende - pogingen om iets aan mijn conditie te doen en dat in de vorm van joggen (aangezien je dat 'overal kunt doen' en 'niets kost' - de reclameslogans voor het lopen)

Blijkbaar is het momenteel 'hip' en 'in' (een hele hype dus) om te start-to-runnen (jaja, het bestaat bijna in werkwoordvorm!).
Het is zelfs Ben Crabbé in Blokken opgevallen (don't ask how i know).

Misschien omdat het weer warmer wordt en iedereen er 'gestroomlijnd(er)' wil uitzien voor de zomer?
Op het veggieforum waar ik regelmatig vertoef (www.vegetarisme.be) is het alleszins ook schering en inslag: "ik zit al aan week 7, ik heb week 6 afgewerkt ..."

Ik doe daar alleszins niet aan mee en wil mij bij deze distantiëren van het hele start-to-runnen! :P
Het is een heel goed idee om de mensen meer te doen bewegen en voor sommigen zal het wel leuk zijn om te zien dat ze na een tijd 5 km kunnen lopen maar ik zou er alleszins de kriebels van krijgen: 1 min joggen, 1 min stappen, 1 min joggen, 1 min stappen ...
Ze zouden het beter stop-run-stop noemen :)

En sommigen doen het zelfs met Evi Hanssen in hun oren!
Ik zou helemaal niet meer vooruit geraken!
Geef mij maar punkrock, D12, .calibre, NINE, Circle, The Herbaliser, The Prodigy, Public Enemy ...

ROCK ON!

(note to self: toch eens wat nieuwe ceedeetjes aanschaffen ook)

3 opmerkingen:

Dennis zei

herkenbaar.. dankzij de overvloed aan tijd dezer weken ben ik er ook weer aan begonnen. Een programma van Bloso dat voor mij wel werkt. Maar ik loop niet graag.. Gelukkig gaat het met de Ipod op veeule beter. En op welk schemaatje zit je nu ? loop,wandel, loop wandel loop wandel, loop loop..

Toch knap van je dat je er ook alleen aan kan beginnen !

-Dennis

Anoniem zei

Hoedje af dat je uit eigen beweging gaat lopen! Ik zou er beter een voorbeeld aan nemen, ook al verafschuw ik lopen. Leve het zwemmen! En tips voor nieuwe CD'tjes kan je bij mij vinden :o)

Dennis zei

Het is ofwel heel stilletjes of heel druk in Gent? :-)

-Dennis