vrijdag 14 augustus 2009

To shoot or not to shoot

Het hangt al een tijdje in the back of my mind maar de laatste tijd ben ik er toch serieus over aan het denken:
fotografielessen volgen.

Ik heb de websites van de meest voor de hand liggende avondscholen bekeken en al gezien dat ik er een beetje laat mee ben (lessen volzet) om er dit jaar mee te starten of op een andere website gezien dat je er toch heel wat tijd en energie (en geld waarschijnlijk zowiezo) zult mogen insteken: 2 tot 3 avonden per week!

De inschrijfkost valt meestal mee (+ gebruik maken van opleidingscheques!) maar het zal het materiaal zijn en vooral de avonden dat je je 'vastzet'..

Twijfel twijfel.

Ook een collega gehoord die het vooral zelf, zonder al te veel cursus, heeft geleerd.

Of misschien moet ik vooreerst de raad opvolgen van mijn zus en het boekje van mijn huidige camera eens deftig bestuderen :)

Geen opmerkingen: