dinsdag 19 augustus 2008

Ik krijg de kriebels van...

~mensen die te pas en te onpas beeldspraak gebruiken
~mensen die beeldspraak gebruiken die ze zelf uitvinden of beeldspraak maken uit verschillende beeldspraken
~mensen die zeggen 'k zal er een tekeningetje bij maken' en dat ook letterlijk doen (alsof ik het zo niet zal snappen)
~mensen die op het einde van een trap staan, in een deurgat, op een druk kruispunt ... kortom in de weg
~slecht weer wanneer je vrij bent
~dingen die je maar tussen de regeltjes moet lezen
~mensen die mij niet durven verbeteren of aanvullen en waarvan je achteraf merkt dat zij het wel juist hadden of wisten
~mensen die dingen duuusd keer herhalen
~mensen die dingen zeggen om te zeggen om te zeggen
~mensen die discuteren om te discuteren om te discuteren
~mensen die dingen zeggen waarop ik nu es écht niets kan zeggen *blank*

Feel free om aan te vullen!

Gelukkig kan ik wanneer ik die ergernisjes in geuren en kleuren (met de nodige overdrijvingen) vertel tegen friends & family nog altijd hartelijk lachen :)

*bitter - sweet* èh

3 opmerkingen:

Dennis zei

ik krijg de kriebels van;
- mensen die vanuit een andere kamer tegen je babbelen wanneer je in de badkamer of keuken staat en ze weten dat je ze toch niet kunt horen zodat je alles moet laten vallen waarmee je bezig bent om te gaan luisteren wat ze te zeggen hebben.
- mensen die hun zinnen niet.. of mensen die in het midden van hun zin over iets anders beginnen 'om het te verduidelijken'
- mensen die stinken; op de tram of bus, vooral diegene die een combinatieluchtje van alchohol en lichaamsvet uitstoten.
- Vlaams Engels op de straat, op de radio, tv aan de telefoon..
- ..

Heerlijk die lijstjes :)

Kom je mee een sojasteak eten in A'pen volgende week vrijdag ?

x-dennis

Saar zei

Amai
D'r heeft precies iemand serieus op uwen tap gewerkt.
Ik probeer een catchy beeldspraakje te verzinnen, maar mijn jetlag verhindert dat...

Dennis zei

Qu'est-que ce passe en France ?? Est-tu deja retournee ?? :))