zaterdag 19 juli 2008

Decisions decisions

Ik denk dat de kogel door de kerk is...

Met pijn in het hart neem ik afscheid van mijn opleiding :((((((((

Het blijft een heel boeiende opleiding maar ik zie er sinds mijn resultaten enkel de negatieve kanten van: zwaar voor wat je maar met het diploma kunt doen, niet echt veel werkmogelijkheden, naast je werk kan je eigenlijk alleen maar studeren ...

Dus die zware knoop lijkt nu toch wel doorgehakt (met heel veel spijt maar het is uiteindelijk de bedoeling om werk te vinden met die opleiding en dat duurt nog te lang + er zijn veel gegadigden voor mij)

Het is natuurlijk spijtig van al mijn zwaar werk en al de vakken waar ik wél door ben maar dat is uiteindelijk toch geen verloren moeite. Ik heb veel bijgeleerd! En over dingen die mij echt interesseren!
Bestond die opleiding maar toen ik ging studeren... (in een ver verleden)

Ik hoop toch nog in dat dierenartsenwereldje terecht te komen! We laten het hier alleszins niet bij!

Ik heb alvast nieuwe energie gevonden (onder het mom van: ik deed die studies bij dit alles er nog bij dus ik zou tijd+energie moeten over hebben nu) + heb nog projecten genoeg (oa het aanslepende huisrenovatieproject) dus we houden die energie vast en gaan ervoor!

2 opmerkingen:

Dennis zei

ooh - wel jammer natuurlijk want je zou een goede dierenverzorgster geweest zijn ! natuurlijk BEN je dat ook nu al en kan je't gewoon op een andere manier gaan beleven. Veel succes met de renovatiewerken! Wanneer is het house warming feestje gepland ?
x-Dennis

Anoniem zei

Na een maand aan de andere kant van de wereld doet het deugd om je blog weer onder de loep te nemen! Ik vind het moedig dat je deze stap neemt want hoe je het ook draait of keert je bent toch een heel jaar verbonden geweest met die opleiding. Maar, zoals je zelf schrijft het is zeker niet allemaal verloren en je hebt veel bijgeleerd. Billie kan zich dus geen beter baasje voorstellen!! :-)